Onsdagen ;

Efter att jag slutat på webdesignen, åt jag lunch med Emelie och sen åkte vi till Solna centrum och kollade lite. Haha, vi var inte de enda som gick omkring där för att få tiden att gå ;) Studiebesöket på Kung Fu började ju inte förens klockan 15.00..
Jag var inte med på Kung Fu, jag satt och kollade på ;) Haha, var rätt så kul att kolla på de andra! :P Haha.
Hur som helst, efter Kung Fu, åkte jag till Sollentuna station, tog bussen till Täby C, mötte Sjöberg, sen köpte vi mat på McDonalds och tog med det för att äta på Roslagsbanan.. Hehe, Sen var det Öppet Hus på Hampus skola. :) Fick träffa både Sjöberg och följa med henne, och så fick jag träffa Hampus. :)
Asså, hur kan man sakna något så här mycket egentligen? Ååå, jag älskar dig Hampus, sjukt mkt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0