lite lite bilder,

image104Kom på nu när jag kollade igenom min blogg lite här, att jag har väldigt få bilder i bloggen! Iof så har jag ju typ alla bilder på bilddagboken, men ändå! Bloggen ser ju nästan lite tråkig ut nu .. Så skärpning på det för mig!

Hur som helst, måste säga igen, härligaste långhelgen med älskling i helgen<3 Gud vad jag ÄLSKAR dig Hampus Gottfriedz!! <33 Längtar tills fredag :)

Just nu sitter jag här och har lite megatråkigt nästan, jag tror jag typ är klar med mitt CD-fodral på Grafisk Design nu, så jag gör inte så mycket annat än att lyssna på musik i pappas mp3. Haha, ja, i pappas mp3. Suck, min mobil är på service för tredje gången nu. Jag skulle eventuellt på helt ny mobil, får se sen när jag kommer hem om mamma snackat med Telia om det.. Så nu har jag iallafall min gamla Samsung och pappas Mp3 till musik och såå , det suger! Och som pricken över i:et, min ipod är helt störd, den funkar typ inte.. *suck*

Nej, nu ska jag vara lite seriös på lektionen, byebye!
~therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0