Tisdagmorgon

Så var det tisdag då, sitter här i skolan nu och är på ovanligt gott humör, trots att jag är både trött och väldigt förkyld. Och fryser samtidigt som jag är varm! Härligt liksom..! Nej men det känns väl ändå bra! Haha, kanske är det för att det snart är sommarlov, bara idag, imorgon, torsdag och fredag kvar nu! Och bara spanska muntligt idag och psykologiprov imorgon! Sen så kommer det väl också en liten annan överaskning idag, men det säger jag inte än. Får se om det ens blir bra först! Haha, nej men man kan väl säga att jag ska leva upp lite mer till mitt rykte som blond ;) Haha.
Nu ska jag arbeta lite med min hemsida på Grafisk Designen!
Have a nice day!
~therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0