Klar med högskoleprovet!

Yeey, nu så är det iaf lov på riktigt för mig^^ Har gjort klart högskoleprovet nu, gud vad segt det var! Men ändå.. Jag orkar inte förklara hur alla delar var och så, om ni vill veta det så får ni gå in på studera.nu och läsa er fram där istället! Men iaf, jag gjorde jättedåligt ifrån mig på ORD-delen, alltså den delen då man fick ett ord, och sen 5 olika alternativ där man skulle välja rätt "beskrivning" på ordet man fått. Jag fick 13/40 på den delen... Fy fan vad dåligt! Men jag vet det, jag är så sjukt dåligt ordförråd!! Och det är inte något jag bara säger.. Det är jättemånga ord som andra typ nämner i vardags-sammanhang som jag inte förstår, så jag måste verkligen öva på det.. Läsa böcker eller typ slå i ordböcker(?) elr nåt. Oh well, it sucks, men om nu när jag rättade så fick jag iaf 63/122 sammanlagt.. Om man följer det provet som var för ett år sedan, om hur mkt poängen är och så.. Så fick jag 0,9... Man kan få mellan 0,0 - 2,0.. Men men, nästan hälften iaf! ...

Aja, nu ska jag kolla vidare lite på internet^^ Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0