Måndag;

Så har en ny vecka startat nu igen! Lång skoldag idag, och ett äpple till lunch! Hungrig som bara den i slutet av dagen. Men men, jag fick iallafall en ny tröja idag! :) Härligt, pappa betalade, haha :) Anyway, dagen började med dubbeltimme Italienska. Vi såg en film, La vita e bella, som på svenska heter Livet är underbart. Den är hemsk! Ni måste se den, vi har inte sett hela än, vi ska se sista halvtimmen på onsdag. Men gud, den är konstig, men bra!

Hur som helst, efter det var den engelskaprov, det gick ok, tror jag hehe. Efter det var det lunch, ett äpple åt jag. Jag tycker inte om potatisbullar. Sen vare Business English, lyssna på redovisningar. Sen en timme matte, booring. Och sist en timme naturkunskap. Lång dag, och tråkig!

Men imorn blir nog roligare ;) Har förvisso 2 timmar matte först, och sen en timme naturkunskap. Men sen slutar jag! :) Och då ska jag, Annie å David åka till Stinsen och gå på Burger King, hehe. Han har ju körkort, så han kör. Hjälp, vågar man åka med?! ;O Haha :P Jodå, det ska jag nog göra :P

Naj, nu måste jag plugga ;) Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0