Omgjord blogg!

Nu så är klockan 18.00 ungefär. Och idag har jag gjort hela matteläxan, ätit middag, läst lite naturkunskap och så har jag fixat lite på bloggen! Inget stort som egentligen syns. Men alltså, jag har tagit bort några kategorier och flyttat de inläggen till andra kategorier, gud vilken tid det tar! Och så har jag gjort om så att endast de 10 senaste inläggen i bloggen syns här till vänster. Så nu blir den listan inte såå lång ;)

Middag här hemma blev falukorv med makaroner. Och nu ikväll så ska jag och pappa nog se en film tror jag. Sällskapsresan. Antingen den då de drar till Kanarieöarna eller den då de drar till Alperna, vilken tycker ni?

Btw, tröjan på bilden, den hittade jag på Gina Tricots hemsida, men jag har inte sett den i en enda butik?! :( Någon som har sett den i någon Gina Tricot butik inom Stockholms-området? :)

Ha en bra kväll!
puss~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0