Separationsångest, typ

Usch, det är nästan så att jag bara vill hoppa lovet och ha måndag vecka 45 nu direkt, jag kommer få (eller börjar ha redan nu) typ separationsångest från dom i skolan! Usch, saknar alla redan, mina vänner :) Sofia är i Teneriffa nu, David i New York, Annie drar till Thailand ikväll i 2 veckor. Jaa, lov är hemskt ibland ;) Haha, nej men mitt lov kommer nog bli helt ok ändå, hoppas jag iaf! Haha, jag har iaf bokat upp de flesta dagarna med något nu! Så de e najs ;) Men kommer nog ändå fortsätta längta en vecka framåt ;) Call me crazy, men det är snart periodbyte, så det ska bli såå skönt! Lite nya ämnen och såå ^^ Haha. Eller rättare sagt, Filosofi A och Svenska B istället för Business English och Engelska C. Najs, slipper engelskan i en period nu ;) Och exakt samma tider i nästa period som ny, samma schema, byter bara 2 kurser mot 2 andra :) Härligt!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag kommer sakna dig och alla andra jättemycket!!

Hoppas du får ett bra lov

2008-10-24 @ 13:19:58
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0