Sömntuta på prov

Onsdag nu då, har precis haft engelskaprov, reading, usch! Hehe, har absolut ingen aning om hur det gick.. Men men, det får jag väl reda på någon gång hoppas jag iaf! Nu har jag iallafall hål fram till 10.25, alltså i ungefär 50 minuter, kul! Och typ inga är i skolan idag.. Sofia åker bort, Annie börjar sent, David åker bort. Hoppas Netasha är här iaf ^^ Så jag har någon att äta med idag! Ska iof inte bli god lunch idag.. Men då kan jag äta ett äpple och sen köpa något billigt i caféterian då.
Jag är så trött! Jag gick och la mig halvnio igårkväll, somnade väl vid halvtio. Sen gick jag upp 6.20 idag. Och ändå är jag så himla trött! Vad gör man när det inte spelar någon roll hur mycket man sover? När man ändå alltid är trött?


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag kom till skolan iaf :D

2008-10-22 @ 11:42:20
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0