Yey, lov

Ahapp, så är det höstlov nu då. Kanske inte riktigt så kul som det låter tror jag! Men men, jag har hela lovet typ uppbokat och Daisy ligger just nu och kollar på mig med sina små söta ögon. Men ändå, så vill jag bara spola fram och börja skolan igen. Jag är bara så trött, varje dag, och jag vet inte vad jag ska göra för att jag ska bli pigg någon gång! Det spelar ingen roll om jag sover 6, 7, 8, 9, 10 eller 11 timmar, jag är lika trött dagen efter ändå. Vad ska jag göra?!
Och så blir jag helt deprimerad över att jag inte kommer få se mina älskade skolkompisar (<333) på hela lovet, det är hemskt! Hur ska jag klara mig efter studenten utan dom? Nu får jag träffa dom i princip varje dag, men sen då? Efter studenten måste man börja planera in dagar då man kan ses och så. Tänk om man tappar kontakten med någon? Fy vad hemskt! Lova, att vi inte kommer "växa ifrån varandra" sen, jag skulle inte klara det! Tänk ändå, hur mycket ens vänner kan betyda för en?!
Aja, jag ska väl inte sitta här och klaga. Jag har trots allt ett i princip fullbokat lov.. Men hade hellre velat shoppa i något annat land eller kanske legat på en strand och sola hela dagarna och se nya saker.

Aja, mitt lov iaf: (kan förekomma ändringar...)
Lördag: Högskoleprov hela dagen
Söndag: Städdag här i området, men jag tänker inte gå ut, ska ta det lugnt en dag, sen på kvällen är det bio med Amanda och gänget.
Måndag: Åka och sova hos Sjöberg.
Tisdag: Åka vidare och sova hos Hampus.
Onsdag: Åka hem, ta det lugnt.
Torsdag: Träffa Thette.
Fredag: Ta det lugnt, läsa massor av körkorts-teori, och kanske övningsköra.
Lördag: Ev. Street Cars Fest i Kistamässan med Hampus, ev. möta upp David  och gänget där också kanske. Sen dra hem till Hampus, fira 1 år.
Söndag: Åka hem, ta det lugnt och vila ut innan skolan börjar igen(wiie!!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0